Selecteer een pagina

Kennisbank

Alles wat u moet weten over online shoppen en hoe u uw probleem daadwerkelijk oplost.

Retour naar china

Mag een webshop een retouradres in China hanteren? Webwinkels die gebruik maken van dropshipping en een retouradres in het buitenland, zoals China, opgeven, veroorzaken vaak problemen voor consumenten. Het retourneren van producten is vaak duur en soms zelfs vrijwel...

Lees meer

Uitzonderingen herroepingsrecht

"U heeft iets gekocht op een webshop en u wilt het product retour sturen. Het is belangrijk dat u uw rechten kent. Online vindt u hier veel informatie over uw rechten als consument en wat u kunt doen. In veel gevallen bent u hiermee geholpen en anders kunt u...

Lees meer

No-cure, no-pay zonder verborgen kosten

Bij ons betaalt u niets als het probleem niet is opgelost. "Met NietBezorgd lost u uw probleem daadwerkelijk op. Wij pakken namelijk door met een incassoprocedure richting de webshop en mogelijk een gerechtelijke procedure. Zo krijgt u uw geld terug en geven wij een...

Lees meer

Alles over bedenktijd bij online aankopen

Wat is bedenktijd? Bedenktijd bij online aankopen is het recht van consumenten om een aankoop die zij via internet of telefonisch hebben gedaan, te annuleren en het product binnen een bepaalde periode terug te sturen voor een volledige terugbetaling. Dit wordt ook wel...

Lees meer