Bij ons betaalt u niets als het probleem niet is opgelost.
“Met NietBezorgd lost u uw probleem daadwerkelijk op. Wij pakken namelijk door met een incassoprocedure richting de webshop en mogelijk een gerechtelijke procedure. Zo krijgt u uw geld terug en geven wij een stevig signaal aan de webshop. Wij werken geheel no-cure, no-pay.”
No-cure, no-pay? Wat is dat eigenlijk?
No-cure, no-pay betekent dat u niet hoeft te betalen tenzij het probleem is opgelost. Dat vinden wij wel zo rechtvaardig. U betaalt NietBezorgd dus pas nadat u uw geld terug heeft of het probleem is opgelost, niet eerder. Er zijn géén verborgen kosten.
Voorbeeld: u heeft voor €40,- besteld bij een webwinkel maar uw bestelling niet ontvangen. Bij succesvolle incasso krijgt u €32,- teruggestort op uw rekening. NietBezorgd houdt 20% (dus €8,-). Lukt het ons niet, dan betaalt u dus niets. Dat is onze garantie.
Onze partners dragen de eventuele gerechtelijke kosten. Zo zorgen wij voor rechtvaardigheid!
Toegang tot het recht
No-cure, no-pay is een term die vaak wordt gebruikt in de juridische wereld en betekent dat een advocaat of juridisch adviseur alleen betaald wordt als hij of zij de zaak wint. Met andere woorden, als er geen resultaat wordt behaald, hoeft de cliënt geen honorarium te betalen.
Deze vorm van betaling is vooral gebruikelijk in zaken waarbij de cliënt schadevergoeding of een financiële vergoeding nastreeft, zoals bij letselschadeclaims of bij zaken waarbij er sprake is van contractbreuk of wanprestatie. Als de zaak wordt gewonnen, ontvangt de advocaat een percentage van de schadevergoeding of de vergoeding die de cliënt ontvangt, als vergoeding voor zijn of haar diensten.
Wij kiezen met onze unieke dienst voor no-cure, no-pay om zo mensen die anders geen toegang hebben tot juridische bijstand toch te kunnen helpen! In veel gevallen is het bedrag waarvoor klanten benadeeld worden namelijk lager dan de prijs voor een rechtszaak of dekt de rechtsbijstandsverzekeraar het niet. Bij ons maakt de hoogte van het bedrag dus niet uit.
Gelijk hebben en gelijk krijgen zijn (helaas) twee verschillende dingen. Met NietBezorgd lost u uw probleem daadwerkelijk op. Wij pakken namelijk door met een incassoprocedure richting de webshop en mogelijk een gerechtelijke procedure. Zo krijgt u uw geld terug en geven wij een stevig signaal aan de webshop.
U betaalt alléén als wij uw geld terughalen!
Onze gehele dienst is no-cure, no-pay
Halen wij uw aankoopbedrag terug? Dan krijgt u 80% en wij 20%. Lukt het ons niet? Dan betaalt u niets.
Zie hier een rekenvoorbeeld
U heeft voor €40,- besteld bij een webshop maar uw bestelling niet ontvangen. Bij succesvolle incasso krijgt u dan €32,- teruggestort op uw rekening. NietBezorgd houdt 20% en dus €8,-. Lukt het ons niet, betaalt u dus ook niets. Dat is onze garantie.
NietBezorgd draagt bovendien alle risico’s van eventuele gerechtelijke kosten. Wij kunnen dat risico namelijk dragen met onze effectieve aanpak.
Zo zorgen wij voor rechtvaardigheid!
Onze missie: rechtvaardigheid
Wij pakken onrecht aan!
Tienduizenden mensen geven het op als een webshop niet levert of niet terugbetaalt. Zij voelen zich hierdoor machteloos en boos.
Wij bieden dé oplossing met onze unieke no-cure, no-pay aanpak zónder verborgen kosten!
Zo brengen wij rechtvaardigheid voor iedereen zonder hoge advocatenkosten.