Uw geld terug van carlamoda.com?
Wij helpen u!
Heeft u iets besteld bij bijvoorbeeld carlamoda.com maar dit nooit ontvangen óf kunt u deze niet retour sturen?
Dan helpt NietBezorgd uw probleem op te lossen!
Grote kans op uw geld terug
Aanmelden binnen 2 minuten
No-cure, no-pay zónder verborgen kosten
mensen gingen u voor
Webshopreview: CarlaModa.com
CarlaModa.com is een webshop met expertise in diverse modeartikelen. Ondanks een gevarieerd aanbod, zijn er veel klachten van klanten ontvangen op ons platform nietbezorgd.nl. Deze klachten kunnen een indicatie zijn van slechte service of onbetrouwbaarheid. Consumenten melden zich bij ons voornamelijk aan vanwege problemen met onder andere hun bestellingen, terugbetalingen of het bereiken van de klantenservice.
Algemene informatie
De webshop is geregistreerd onder het KvK-nummer 86420380. Het contact via e-mail kan worden opgenomen via [email protected]. De webshop scoort momenteel laag op tevredenheid, gezien de ervaringen die consumenten via reviews hebben gedeeld.
Meest voorkomende problemen
- Problemen met het terugkrijgen van geld na annuleringen of retourzendingen
- Gebrek aan reacties van de klantenservice
- Verkeerde of onvolledige leveringen
- Lange wachttijden en vertragingen in de levering
- Producten die anders zijn dan beschreven
Er zijn inmiddels meer dan vijf aanmeldingen op ons platform ontvangen voor deze webshop, wat als signaal dient voor consumenten om voorzichtig te zijn bij het doen van aankopen. Wij zijn nietbezorgd.nl en staan klaar om consumenten te helpen hun geld terug te krijgen. We moedigen gedupeerden aan om zich bij ons aan te melden, zodat wij kunnen opkomen voor hun rechten.
Los uw probleem met webshops (zoals carlamoda) via NietBezorgd op!
Met onze aanpak gaat u er altijd op vooruit
Onze dienst is uniek en zeer succesvol. U krijgt uw geld terug en u betaalt alléén als uw probleem wordt opgelost. Dan krijgt u 80% terug en houden wij 20%. Lukt het ons niet? Dan betaalt u dus niets.
Zie hier een rekenvoorbeeld
Voorbeeld: u heeft voor €40,- besteld bij carlamoda maar uw bestelling niet ontvangen.
NietBezorgd.nl neemt contact op met de carlamoda.com om de afspraken na te komen, veelal met een ingebrekestelling. De webshop levert daarna uw product alsnog of zij storten uw geld terug als gekozen oplossing.
Als bijvoorbeeld carlamoda kiest om uw geld terug te storten of bij succesvolle incasso door de gerechtsdeurwaarder krijgt u dan €32,- teruggestort op uw rekening. NietBezorgd houdt 20% (dus €8,-). Wordt het probleem niet opgelost? Dan betaalt u dus niets. Dat is onze garantie.
NietBezorgd draagt de eventuele gerechtelijke kosten. Wij kunnen dat risico namelijk dragen met onze partners en aanpak. Zo zorgen wij voor rechtvaardigheid!
ONZE PARTNERS
aanmeldingen
succesvol teruggehaald!
Hoe werkt het?
Heel simpel én binnen 2 minuten geregeld!
1. Vul de checklist in
Doe de intake en vertel ons over uw situatie bij carlamoda.com.
3. Klaar! Wij doen de rest
Onze experts beoordelen uw situatie en gaan voor u aan de slag.
U hoeft verder niets te doen. Wij doen de rest!
Wat doet NietBezorgd?
Onze aanpak bij carlamoda.com (voorbeeld)
1. Mailfase: NietBezorgd mailt carlamoda.com
Wij e-mailen de webwinkel. Deze krijgt daarin nog één laatste kans om het probleem op te lossen.
2. Minnelijke fase
Geen oplossing? Uw zaak gaat dan naar Yards. Deze kan dan overgaan tot incasso en brengt voor de webshop incasso- en schadekosten in rekening.
3. Civiele procedure
Weer geen oplossing? Dan kan gerechtsdeurwaarder Yards naar de kantonrechter gaan. Yards kan met dat vonnis dan bijvoorbeeld beslag leggen om uw geld terug te halen bij carlamoda.com.
U betaalt alléén als wij uw probleem oplossen!
Onze gehele dienst is no-cure, no-pay
Halen wij uw aankoopbedrag terug? Dan krijgt u 80% en wij 20%. Lukt het ons niet? Dan betaalt u niets.
Zie hier een rekenvoorbeeld
Voorbeeld: U heeft voor €40,- online besteld bij een webwinkel (zoals carlamoda.com of een andere webshop) maar u heeft uw bestelling niet ontvangen. Ook bij andere problemen zoals het weigeren of negeren van een retourwens of het opwerpen van drempels voor uw retourrecht door de webshop (denk aan het opgeven van een Chinees retouradres: dit mag niet).
NietBezorgd contacteert de webshop en stelt deze in gebreke waarbij ze nog één laatste kans krijgen om de koopovereenkomst na te komen.
Webwinkels kunnen nu kiezen voor nakoming van de overeenkomst. Bij een niet geleverd bestelling is dat dus de producten alsnog leveren. Bij een retourprobleem is dat een wettelijke retourprocedure bieden. NietBezorgd.nl houdt alles intussen samen met u in de gaten. Het staat de webshop echter ook vrij om te kiezen om uw geld (volledige aankoopbedrag) terug te storten.
Lost de webshop het niet op in deze mailfase? Dan wordt uw zaak volledig overgedragen aan de gerechtsdeurwaarde Yards. Bij succesvolle en volledige incasso door de deurwaarder krijgt u dan €32,- teruggestort op uw rekening. Er wordt namelijk 20% ingehouden, dus €8,-. Lukt het niet om uw probleem op te lossen betaalt u dus ook niets. Dat is onze garantie.
NietBezorgd draagt bovendien alle risico’s van eventuele gerechtelijke kosten. Wij kunnen dat risico namelijk dragen met onze effectieve aanpak.
Zo zorgen wij voor rechtvaardigheid!
Onze missie: rechtvaardigheid
Wij pakken onrecht aan!
Tienduizenden mensen geven het op als een webshop niet levert of niet terugbetaalt. Zij voelen zich hierdoor machteloos en boos.
Wij bieden dé oplossing met onze unieke no-cure, no-pay aanpak zónder verborgen kosten!
Zo brengen wij rechtvaardigheid voor iedereen zonder hoge advocatenkosten.
Veelgestelde vragen
Waarmee kunnen wij u van dienst zijn?
Is NietBezorgd gratis?
NietBezorgd is praktisch gratis omdat u alleen betaalt als wij uw probleem oplossen. Dat heet no-cure, no-pay. Als het ons lukt om uw aankoopbedrag terug te halen krijgt u 80% hiervan terug. Wij houden 20%. Als wij uw probleem niet oplossen hoeft u niets te betalen. Zo gaat u er altijd op vooruit.
Heb je een rekenvoorbeeld?
Voorbeeld: u heeft voor €40,- besteld bij carlamoda maar uw bestelling niet ontvangen. Bij succesvolle incasso krijgt u €32,- teruggestort op uw rekening. NietBezorgd houdt 20% (dus €8,-). Geen oplossing? Dan betaalt u dus niets. Dat is onze garantie.
Wat kan ik zelf doen als ik ben benadeeld door bijvoorbeeld carlamoda.com
Uw product is niet geleverd binnen de gestelde levertijd zoals te vinden is op carlamoda.com? U neemt altijd eerst contact op met carlamoda.com. De webshop is altijd eindverantwoordelijk voor uw bestelling. U heeft namelijk een koopovereenkomst met de webshop. Voor conflictbemiddeling moet u zich dus altijd wenden tot hun en dus niet tot de vervoerder(s) zoals PostNL, DHL of TNT. Als de webwinkel weigert uw geld terug te storten of simpelweg niet reageert op uw e-mails neem dan contact op met NietBezorgd.nl via ons formulier. U kunt NietBezorgd overigens altijd inschakelen dus ook als bijvoorbeeld u aangifte doet bij de politie, de ACM of de geschillencommissie. Onze aanpak loopt via het civiele recht en staat daar los van.
Mijn product is niet geleverd. Wat kan NietBezorgd voor mij doen?
Uw bestelling op carlamoda.com is niet geleverd? Vul de checklist in en onze expert beoordelen uw situatie. Wij geven de webshop een uiterste termijn voor wanneer uw geld teruggestort moet zijn. Als het probleem ná deze termijn dan niet is verholpen starten wij een civiele procedure en halen wij uw geld terug.
Hoe kan ik contact opnemen met NietBezorgd
NietBezorgd staat voor u klaar om uw vragen te beantwoorden via
We beantwoorden uw e-mails vaak binnen 2 werkdagen. Wij zijn helaas niet telefonisch bereikbaar in de fase waarbij wij uw situatie beoordelen. Wanneer de civiele procedure wordt gestart kunt u onze partners wel telefonisch bereiken met eventuele vragen.
Mijn situatie staat niet bij de intake?
Het komt soms voor dat uw probleem niet op het intakeformulier staat. Daarom hebben wij het veld “overig” aangemaakt. Daarin kunt u uw situatie beschrijven. Onze experts zullen uw situatie ook beoordelen en u proberen te helpen.
Waarom werkt NietBezorgd op basis van no-cure, no-pay?
Wij vinden no-cure, no-pay wel zo eerlijk. Zo heeft u namelijk nooit iets te verliezen! Soms lukt het ons niet om uw aankoopbedrag, of een deel daarvan, te verhalen bij de webshop (bijvoorbeeld bij een faillissement). NietBezorgd maakt bij een civiele zaak start tegen een webshop incassokosten. Deze kosten komen, ingeval van een wanprestatie of oplichting, voor rekening van de webwinkel. Daarnaast verhalen wij ook schadekosten. Denk hierbij aan emotionele schade en tijd die u, als klant van de webwinkel, heeft moeten maken om achter uw bestelling aan te bellen/mailen et cetera. Hiermee dekken wij een deel van onze kosten.
Wat als het NietBezorgd niet lukt?
Wij kunnen helaas geen garanties geven. In sommige gevallen lukt het NietBezorgd niet om uw aankoopbedrag, of een deel daarvan, terug te halen. Omdat wij no-cure, no-pay werken kost dit u dan ook niets.
Hoeveel geld krijg ik terug?
U heeft online besteld maar uw product nooit gekregen? Het bedrag dat u betaald heeft is het aankoopbedrag. Bij een succes krijgt u 80% van uw aankoopbedrag terug, NietBezorgd krijgt 20%. Betaalt de webshop niet na onze email, incassoprocedure óf verliezen we de zaak bij de kantonrechter, dan betaalt u niets. Wij werken immers no-cure, no-pay.
Ben ik opgelicht?
Wanneer een ondernemer de koopovereenkomst niet nakomt is er niet direct sprake van oplichting. Oplichten is aan de orde als de wederpartij bewust het vertrouwen van kopers schendt. In veel gevallen zal dat voor u echter niet aan de orde zijn. Veelvoorkomende problemen die leiden tot het niet leveren van producten zijn leverproblemen, administratieve fouten of andere fouten in de keten van leveranciers en vervoerders. In alle gevallen helpt NietBezorgd u. Uiteraard no-cure, no-pay. Wel zo eerlijk. NietBezorgd helpt ook bij online oplichting op dezelfde wijze als bij de overige overtredingen van Wet Koop op Afstand. In sommige ernstige gevallen van online oplichting helpt het om erover te kunnen praten met een professional. U kunt voor (psychische) hulp onder andere terecht bij Slachtofferhulp Nederland.
Ik ben een webshop en heb een mail van NietBezorgd gekregen
Een klant van uw webshop heeft zich aangemeld bij ons. Wij hebben u gemaild met een laatste verzoek het probleem op te lossen. Wij adviseren u om de situatie rondom de betreffende klant op te zoeken het op te lossen. De meeste webshops lossen het daarna netjes op en sturen ons hiervan het bewijs. Er kan immers van alles aan de hand zijn.
Reageert u niet binnen de redelijke termijn die de wet stelt, dan stuurt de klant de zaak naar gerechtsdeurwaarder Yards. De klant kan doorgaan tot en met de kantonrechter en beslag laten leggen met de gerechtsdeurwaarder.
Reageer dus altijd op onze e-mail zodat we samen kunnen kijken wat er gebeurd is.
Veilig internetten
NietBezorgd is partner bij veiliginternetten. Zij hebben de ScamCheck. U kunt de check gebruiken via https://check.veiliginternetten.nl/. De check geeft een indicatie van de mogelijke betrouwbaarheid. Meer informatie vindt u hier.
Nieuws
Onderstaande webshops vallen op omdat zij veel klachten over retourproblemen of leverproblemen krijgen van consumenten. NietBezorgd.nl is vaak de enige manier om uw recht (geld terug of retour kunnen sturen) te krijgen! Lees ook ander nieuws gerelateerd aan webshops.
Aanpak dejong-mode.nl via nietbezorgd.nl
NietBezorgd.nl: oplossing voor problemen dropshippers dejong-mode.nl In dit item van...
Item op EenVandaag over dropshipping
NietBezorgd.nl: oplossing voor problemen met webshops (en dropshippers) In dit item van...
Gevoerde rechtszaken voor benadeelde consumenten
NietBezorgd doet wat het zegt en gaat ook voor kleine bedragen naar de rechter om uw recht te halen. Zo maken wij het verschil bij aankoopfraude en oplichting bij online aankopen.
Cybercrimetips.nl alles op een rij
Een artikel op...
Telegraaf: alarm om malafide webshops
Op 6 mei kopt de Telegraaf met een artikel over de omvang en groeiende probleem van...
Géén minimumbedrag bij NietBezorgd!
NietBezorgd heeft geen minimumbedrag We zijn blij met de bekendheid die NietBezorgd.nl...