Selecteer een pagina

Uw geld terug van jenny-mode.com?

Wij helpen u!

Heeft u iets besteld bij bijvoorbeeld jenny-mode.com maar dit nooit ontvangen óf kunt u deze niet retour sturen?

Dan helpt NietBezorgd u uw geld terug te krijgen!

Grote kans op uw geld terug

Aanmelden binnen 2 minuten

No-cure, no-pay zónder verborgen kosten

mensen gingen u voor

Webshopomschrijving: Jenny-mode.com

Jenny-mode.com biedt een breed scala aan producten aan, variërend van kleding en modeartikelen. De website heeft een aanzienlijk aantal recensies ontvangen, waarvan een groot deel negatief is. De webshop heeft een lage klantenwaardering en veel consumenten melden problemen met leveringen, klantenservice en retourbetalingen.

Algemene informatie

Meest voorkomende problemen

  • Niet ontvangen van bestellingen
  • Slechte klantenservice
  • Moeizame retourprocedures
  • Geen terugbetaling ontvangen
  • Onvolledige of beschadigde producten

Ondanks het aantal negatieve ervaringen hebben wij geen aanmeldingen gekregen via ons platform van klanten met problemen met deze webshop.

Als u problemen heeft ervaren met Jenny-mode.com en uw rechten wilt laten gelden, meld dit dan eenvoudig bij ons. Wij kunnen opkomen voor uw rechten en helpen uw geld terug te krijgen via onze website. Wij zijn nietbezorgd.nl en staan klaar om u te helpen.

Los uw probleem met webshops (zoals jenny-mode) via NietBezorgd op!

Met onze aanpak gaat u er altijd op vooruit

Onze dienst is uniek en zeer succesvol. U krijgt uw geld terug en u betaalt alléén als uw probleem wordt opgelost. Dan krijgt u 80% terug en houden wij 20%. Lukt het ons niet? Dan betaalt u dus niets.

Zie hier een rekenvoorbeeld

Voorbeeld: u heeft voor €40,- besteld bij jenny-mode maar uw bestelling niet ontvangen. Bij succesvolle incasso krijgt u €32,- teruggestort op uw rekening. NietBezorgd houdt 20% (dus €8,-). Lukt het ons niet, dan betaalt u dus niets. Dat is onze garantie.

Onze partners dragen de eventuele gerechtelijke kosten. Zo zorgen wij voor rechtvaardigheid!

ONZE PARTNERS

aanmeldingen

succesvol teruggehaald!

Hoe werkt het?

Heel simpel én binnen 2 minuten geregeld!

1. Vul de checklist in

Doe de intake en vertel ons over uw situatie bij jenny-mode.com.

2. Upload bewijs

Stuur het bankafschrift van uw aankoop bij jenny-mode.com als bewijsmateriaal.

3. Klaar! Wij doen de rest

Onze experts beoordelen uw situatie en gaan voor u aan de slag.

U hoeft verder niets te doen. Wij doen de rest!

Wat doet NietBezorgd?

Onze aanpak bij jenny-mode.com (voorbeeld)

1. NietBezorgd contacteert jenny-mode.com

Wij e-mailen de webwinkel. Deze krijgt nog één laatste kans om het probleem op te lossen.

2. Minnelijke procedure

Betaalt de webshop niet? Dan gaat onze partner over tot incasso en brengt voor de webshop incasso- en schadekosten in rekening.

3. Civiele procedure

Betaalt de webshop wéér niet? Dan gaan we naar de kantonrechter. De gerechtsdeurwaarder legt beslag als dit nodig is.

U betaalt alléén als wij uw geld terughalen!

Onze gehele dienst is  no-cure, no-pay

Halen wij uw aankoopbedrag terug? Dan krijgt u 80% en wij 20%. Lukt het ons niet? Dan betaalt u niets.

Zie hier een rekenvoorbeeld

U heeft voor €40,- besteld bij jenny-mode.com maar uw bestelling niet ontvangen. Bij succesvolle incasso krijgt u dan €32,- teruggestort op uw rekening. NietBezorgd houdt 20% en dus €8,-. Lukt het ons niet, betaalt u dus ook niets. Dat is onze garantie.

NietBezorgd draagt bovendien alle risico’s van eventuele gerechtelijke kosten. Wij kunnen dat risico namelijk dragen met onze effectieve aanpak.

Zo zorgen wij voor rechtvaardigheid!

Onze missie: rechtvaardigheid

Wij pakken onrecht aan!

Tienduizenden mensen geven het op als een webshop niet levert of niet terugbetaalt. Zij voelen zich hierdoor machteloos en boos.

Wij bieden dé oplossing met onze unieke no-cure, no-pay aanpak zónder verborgen kosten!

Zo brengen wij rechtvaardigheid voor iedereen zonder hoge advocatenkosten.

Veelgestelde vragen

Waarmee kunnen wij u van dienst zijn?

Is NietBezorgd gratis?

NietBezorgd is praktisch gratis omdat u alleen betaalt als wij uw probleem oplossen. Dat heet no-cure, no-pay. Als het ons lukt om uw aankoopbedrag terug te halen krijgt u 80% hiervan terug. Wij houden 20%. Als wij uw probleem niet oplossen hoeft u niets te betalen. Zo gaat u er altijd op vooruit.

Heb je een rekenvoorbeeld?

Voorbeeld: u heeft voor €40,- besteld bij jenny-mode maar uw bestelling niet ontvangen. Bij succesvolle incasso krijgt u €32,- teruggestort op uw rekening. NietBezorgd houdt 20% (dus €8,-). Lukt het ons niet betaalt u dus niets. Dat is onze garantie.

Wat kan ik zelf doen als ik ben benadeeld door bijvoorbeeld jenny-mode.com

Uw product is niet geleverd binnen de gestelde levertijd zoals te vinden is op jenny-mode.com? U neemt altijd eerst contact op met jenny-mode.com. De webshop is altijd eindverantwoordelijk voor uw bestelling. U heeft namelijk een koopovereenkomst met de webshop. Voor conflictbemiddeling moet u zich dus altijd wenden tot hun en dus niet tot de vervoerder(s) zoals PostNL, DHL of TNT. Als de webwinkel weigert uw geld terug te storten of simpelweg niet reageert op uw e-mails neem dan contact op met NietBezorgd.nl via ons formulier. U kunt NietBezorgd overigens altijd inschakelen dus ook als bijvoorbeeld u aangifte doet bij de politie, de ACM of de geschillencommissie. Onze aanpak loopt via het civiele recht en staat daar los van.

Mijn product is niet geleverd. Wat kan NietBezorgd voor mij doen?

Uw bestelling op jenny-mode.com is niet geleverd? Vul de checklist in en onze expert beoordelen uw situatie. Wij geven de webshop een uiterste termijn voor wanneer uw geld teruggestort moet zijn. Als het probleem ná deze termijn dan niet is verholpen starten wij een civiele procedure en halen wij uw geld terug.

Hoe kan ik contact opnemen met NietBezorgd

NietBezorgd staat voor u klaar om uw vragen te beantwoorden via de mail op [email protected]. We beantwoorden uw e-mails vaak binnen 2 werkdagen. Wij zijn helaas niet telefonisch bereikbaar in de fase waarbij onze experts uw situatie beoordelen. Wanneer wij de civiele procedure starten kunt u onze partners ook telefonisch bereiken met eventuele vragen.

Mijn situatie staat niet bij de intake?

Het komt soms voor dat uw probleem niet op het intakeformulier staat. Daarom hebben wij het veld “overig” aangemaakt. Daarin kunt u uw situatie beschrijven. Onze experts zullen uw situatie ook beoordelen en u proberen te helpen.

Waarom werkt NietBezorgd op basis van no-cure, no-pay?

Wij vinden no-cure, no-pay wel zo eerlijk. Zo heeft u namelijk nooit iets te verliezen! Soms lukt het ons niet om uw aankoopbedrag, of een deel daarvan, te verhalen bij de webshop (bijvoorbeeld bij een faillissement). NietBezorgd maakt bij een civiele zaak start tegen een webshop incassokosten. Deze kosten komen, ingeval van een wanprestatie of oplichting, voor rekening van de webwinkel. Daarnaast verhalen wij ook schadekosten. Denk hierbij aan emotionele schade en tijd die u, als klant van de webwinkel, heeft moeten maken om achter uw bestelling aan te bellen/mailen et cetera. Hiermee dekken wij een deel van onze kosten.

Wat als het NietBezorgd niet lukt?

Wij kunnen helaas geen garanties geven. In sommige gevallen lukt het NietBezorgd niet om uw aankoopbedrag, of een deel daarvan, terug te halen. Omdat wij no-cure, no-pay werken kost dit u dan ook niets.

Hoeveel geld krijg ik terug?

U heeft online besteld maar uw product nooit gekregen? Het bedrag dat u betaald heeft is het aankoopbedrag. Bij een succes krijgt u 80% van uw aankoopbedrag terug, NietBezorgd krijgt 20%. Betaalt de webshop niet na onze email, incassoprocedure óf verliezen we de zaak bij de kantonrechter, dan betaalt u niets. Wij werken immers no-cure, no-pay.

Ben ik opgelicht?

Wanneer een ondernemer de koopovereenkomst niet nakomt is er niet direct sprake van oplichting. Oplichten is aan de orde als de wederpartij bewust het vertrouwen van kopers schendt. In veel gevallen zal dat voor u echter niet aan de orde zijn. Veelvoorkomende problemen die leiden tot het niet leveren van producten zijn leverproblemen, administratieve fouten of andere fouten in de keten van leveranciers en vervoerders. In alle gevallen helpt NietBezorgd u. Uiteraard no-cure, no-pay. Wel zo eerlijk. NietBezorgd helpt ook bij online oplichting op dezelfde wijze als bij de overige overtredingen van Wet Koop op Afstand. In sommige ernstige gevallen van online oplichting helpt het om erover te kunnen praten met een professional. U kunt voor (psychische) hulp onder andere terecht bij Slachtofferhulp Nederland.

Ik ben een webshop en heb een mail van NietBezorgd gekregen

Een klant van uw webshop heeft zich aangemeld bij ons. Wij hebben u gemaild met een laatste verzoek het probleem op te lossen. Wij adviseren u om de situatie rondom de betreffende klant op te zoeken het op te lossen. De meeste webshops lossen het daarna netjes op en sturen ons hiervan het bewijs. Er kan immers van alles aan de hand zijn. Reageert u niet binnen de redelijke termijn die wij stellen, dan sturen wij de zaak naar onze legal partner SoDa. De klant kan doorgaan tot en met de kantonrechter en beslag laten leggen met een gerechtsdeurwaarder.

Reageer dus altijd op onze e-mail zodat we samen kunnen kijken wat er gebeurd is.

Veilig internetten

NietBezorgd is partner bij veiliginternetten. Zij hebben de ScamCheck. U kunt de check gebruiken via https://check.veiliginternetten.nl/. De check geeft een indicatie van de mogelijke betrouwbaarheid. Meer informatie vindt u hier.

Nieuws

Onderstaande webshops vallen op omdat zij veel klachten over retourproblemen of leverproblemen krijgen van consumenten. NietBezorgd.nl is vaak de enige manier om uw recht (geld terug of retour kunnen sturen) te krijgen! Lees ook ander nieuws gerelateerd aan webshops.