Uw geld terug van glozod.com?
Wij helpen u!
Heeft u iets besteld bij bijvoorbeeld glozod.com maar dit nooit ontvangen óf kunt u deze niet retour sturen?
Dan helpt NietBezorgd u uw geld terug te krijgen!
Grote kans op uw geld terug
Aanmelden binnen 2 minuten
No-cure, no-pay zónder verborgen kosten
mensen gingen u voor
Webshop Analyse: Glozod.com
Webshop Categorie
Glozod richt zich op de verkoop van herenkleding en accessoires. De aangeboden producten variëren van schoenen en jassen tot casual kledingstukken.
Betrouwbaarheid
Onze analyse wijst uit dat Glozod.com geen duidelijke KvK-registratie vermeldt op de website. Het e-mailadres van de webshop is [email protected]. Het ontbreken van een KvK-nummer kan een gebrek aan transparantie over de identiteit van de webshop betekenen.
Klantbeoordelingen
De webshop heeft wisselende reviews ontvangen van consumenten. Uit de ontvangen feedback blijkt onder andere dat:
- Sommige klanten problemen ondervinden met de kwaliteit van de geleverde producten.
- Er meldingen zijn van vertragingen in levering en slechte communicatie met de klantenservice.
- Veel klanten negatief zijn over het retourneren van artikelen en het terugkrijgen van hun geld.
- Er klachten zijn over niet aankomen van producten en ontbrekende reacties op e-mails.
Review Score
De gemiddelde beoordeling van de webshop is lager dan een voldoende. Consumenten hebben aangegeven dat de ervaringen met Glozod.com niet altijd positief zijn.
Veelvoorkomende Klachten
De meest voorkomende klachten over Glozod.com zijn:
- Niet ontvangen producten.
- Moeilijkheden met het retourneren en terugbetaling.
- Slechte klantenservice en communicatie.
- Gebrekkige productkwaliteit.
Conclusie
De significantie van de klachten en het aantal meldingen over Glozod.com zijn een sterke indicatie van de slechte prestaties en betrouwbaarheid van deze webshop. Consumenten worden vaak teleurgesteld door de slechte productkwaliteit en serviceproblemen.
Heeft u problemen ervaren met Glozod.com? Meld u dan aan bij nietbezorgd.nl. Wij komen op voor de rechten van consumenten en helpen u om uw geld terug te krijgen.
Los uw probleem met webshops (zoals glozod) via NietBezorgd op!
Met onze aanpak gaat u er altijd op vooruit
Onze dienst is uniek en zeer succesvol. U krijgt uw geld terug en u betaalt alléén als uw probleem wordt opgelost. Dan krijgt u 80% terug en houden wij 20%. Lukt het ons niet? Dan betaalt u dus niets.
Zie hier een rekenvoorbeeld
Voorbeeld: u heeft voor €40,- besteld bij glozod maar uw bestelling niet ontvangen. Bij succesvolle incasso krijgt u €32,- teruggestort op uw rekening. NietBezorgd houdt 20% (dus €8,-). Lukt het ons niet, dan betaalt u dus niets. Dat is onze garantie.
Onze partners dragen de eventuele gerechtelijke kosten. Zo zorgen wij voor rechtvaardigheid!
ONZE PARTNERS
aanmeldingen
succesvol teruggehaald!
Hoe werkt het?
Heel simpel én binnen 2 minuten geregeld!
1. Vul de checklist in
Doe de intake en vertel ons over uw situatie bij glozod.com.
3. Klaar! Wij doen de rest
Onze experts beoordelen uw situatie en gaan voor u aan de slag.
U hoeft verder niets te doen. Wij doen de rest!
Wat doet NietBezorgd?
Onze aanpak bij glozod.com (voorbeeld)
2. Minnelijke procedure
Betaalt de webshop niet? Dan gaat onze partner over tot incasso en brengt voor de webshop incasso- en schadekosten in rekening.
3. Civiele procedure
Betaalt de webshop wéér niet? Dan gaan we naar de kantonrechter. De gerechtsdeurwaarder legt beslag als dit nodig is.
U betaalt alléén als wij uw geld terughalen!
Onze gehele dienst is no-cure, no-pay
Halen wij uw aankoopbedrag terug? Dan krijgt u 80% en wij 20%. Lukt het ons niet? Dan betaalt u niets.
Zie hier een rekenvoorbeeld
U heeft voor €40,- besteld bij glozod.com maar uw bestelling niet ontvangen. Bij succesvolle incasso krijgt u dan €32,- teruggestort op uw rekening. NietBezorgd houdt 20% en dus €8,-. Lukt het ons niet, betaalt u dus ook niets. Dat is onze garantie.
NietBezorgd draagt bovendien alle risico’s van eventuele gerechtelijke kosten. Wij kunnen dat risico namelijk dragen met onze effectieve aanpak.
Zo zorgen wij voor rechtvaardigheid!
Onze missie: rechtvaardigheid
Wij pakken onrecht aan!
Tienduizenden mensen geven het op als een webshop niet levert of niet terugbetaalt. Zij voelen zich hierdoor machteloos en boos.
Wij bieden dé oplossing met onze unieke no-cure, no-pay aanpak zónder verborgen kosten!
Zo brengen wij rechtvaardigheid voor iedereen zonder hoge advocatenkosten.
Veelgestelde vragen
Waarmee kunnen wij u van dienst zijn?
Is NietBezorgd gratis?
NietBezorgd is praktisch gratis omdat u alleen betaalt als wij uw probleem oplossen. Dat heet no-cure, no-pay. Als het ons lukt om uw aankoopbedrag terug te halen krijgt u 80% hiervan terug. Wij houden 20%. Als wij uw probleem niet oplossen hoeft u niets te betalen. Zo gaat u er altijd op vooruit.
Heb je een rekenvoorbeeld?
Voorbeeld: u heeft voor €40,- besteld bij glozod maar uw bestelling niet ontvangen. Bij succesvolle incasso krijgt u €32,- teruggestort op uw rekening. NietBezorgd houdt 20% (dus €8,-). Lukt het ons niet betaalt u dus niets. Dat is onze garantie.
Wat kan ik zelf doen als ik ben benadeeld door bijvoorbeeld glozod.com
Uw product is niet geleverd binnen de gestelde levertijd zoals te vinden is op glozod.com? U neemt altijd eerst contact op met glozod.com. De webshop is altijd eindverantwoordelijk voor uw bestelling. U heeft namelijk een koopovereenkomst met de webshop. Voor conflictbemiddeling moet u zich dus altijd wenden tot hun en dus niet tot de vervoerder(s) zoals PostNL, DHL of TNT. Als de webwinkel weigert uw geld terug te storten of simpelweg niet reageert op uw e-mails neem dan contact op met NietBezorgd.nl via ons formulier. U kunt NietBezorgd overigens altijd inschakelen dus ook als bijvoorbeeld u aangifte doet bij de politie, de ACM of de geschillencommissie. Onze aanpak loopt via het civiele recht en staat daar los van.
Mijn product is niet geleverd. Wat kan NietBezorgd voor mij doen?
Uw bestelling op glozod.com is niet geleverd? Vul de checklist in en onze expert beoordelen uw situatie. Wij geven de webshop een uiterste termijn voor wanneer uw geld teruggestort moet zijn. Als het probleem ná deze termijn dan niet is verholpen starten wij een civiele procedure en halen wij uw geld terug.
Hoe kan ik contact opnemen met NietBezorgd
NietBezorgd staat voor u klaar om uw vragen te beantwoorden via de mail op [email protected]. We beantwoorden uw e-mails vaak binnen 2 werkdagen. Wij zijn helaas niet telefonisch bereikbaar in de fase waarbij onze experts uw situatie beoordelen. Wanneer wij de civiele procedure starten kunt u onze partners ook telefonisch bereiken met eventuele vragen.
Mijn situatie staat niet bij de intake?
Het komt soms voor dat uw probleem niet op het intakeformulier staat. Daarom hebben wij het veld “overig” aangemaakt. Daarin kunt u uw situatie beschrijven. Onze experts zullen uw situatie ook beoordelen en u proberen te helpen.
Waarom werkt NietBezorgd op basis van no-cure, no-pay?
Wij vinden no-cure, no-pay wel zo eerlijk. Zo heeft u namelijk nooit iets te verliezen! Soms lukt het ons niet om uw aankoopbedrag, of een deel daarvan, te verhalen bij de webshop (bijvoorbeeld bij een faillissement). NietBezorgd maakt bij een civiele zaak start tegen een webshop incassokosten. Deze kosten komen, ingeval van een wanprestatie of oplichting, voor rekening van de webwinkel. Daarnaast verhalen wij ook schadekosten. Denk hierbij aan emotionele schade en tijd die u, als klant van de webwinkel, heeft moeten maken om achter uw bestelling aan te bellen/mailen et cetera. Hiermee dekken wij een deel van onze kosten.
Wat als het NietBezorgd niet lukt?
Wij kunnen helaas geen garanties geven. In sommige gevallen lukt het NietBezorgd niet om uw aankoopbedrag, of een deel daarvan, terug te halen. Omdat wij no-cure, no-pay werken kost dit u dan ook niets.
Hoeveel geld krijg ik terug?
U heeft online besteld maar uw product nooit gekregen? Het bedrag dat u betaald heeft is het aankoopbedrag. Bij een succes krijgt u 80% van uw aankoopbedrag terug, NietBezorgd krijgt 20%. Betaalt de webshop niet na onze email, incassoprocedure óf verliezen we de zaak bij de kantonrechter, dan betaalt u niets. Wij werken immers no-cure, no-pay.
Ben ik opgelicht?
Wanneer een ondernemer de koopovereenkomst niet nakomt is er niet direct sprake van oplichting. Oplichten is aan de orde als de wederpartij bewust het vertrouwen van kopers schendt. In veel gevallen zal dat voor u echter niet aan de orde zijn. Veelvoorkomende problemen die leiden tot het niet leveren van producten zijn leverproblemen, administratieve fouten of andere fouten in de keten van leveranciers en vervoerders. In alle gevallen helpt NietBezorgd u. Uiteraard no-cure, no-pay. Wel zo eerlijk. NietBezorgd helpt ook bij online oplichting op dezelfde wijze als bij de overige overtredingen van Wet Koop op Afstand. In sommige ernstige gevallen van online oplichting helpt het om erover te kunnen praten met een professional. U kunt voor (psychische) hulp onder andere terecht bij Slachtofferhulp Nederland.
Ik ben een webshop en heb een mail van NietBezorgd gekregen
Een klant van uw webshop heeft zich aangemeld bij ons. Wij hebben u gemaild met een laatste verzoek het probleem op te lossen. Wij adviseren u om de situatie rondom de betreffende klant op te zoeken het op te lossen. De meeste webshops lossen het daarna netjes op en sturen ons hiervan het bewijs. Er kan immers van alles aan de hand zijn. Reageert u niet binnen de redelijke termijn die wij stellen, dan sturen wij de zaak naar onze legal partner SoDa. De klant kan doorgaan tot en met de kantonrechter en beslag laten leggen met een gerechtsdeurwaarder.
Reageer dus altijd op onze e-mail zodat we samen kunnen kijken wat er gebeurd is.
Veilig internetten
NietBezorgd is partner bij veiliginternetten. Zij hebben de ScamCheck. U kunt de check gebruiken via https://check.veiliginternetten.nl/. De check geeft een indicatie van de mogelijke betrouwbaarheid. Meer informatie vindt u hier.
Nieuws
Onderstaande webshops vallen op omdat zij veel klachten over retourproblemen of leverproblemen krijgen van consumenten. NietBezorgd.nl is vaak de enige manier om uw recht (geld terug of retour kunnen sturen) te krijgen! Lees ook ander nieuws gerelateerd aan webshops.
Aanpak dejong-mode.nl via nietbezorgd.nl
NietBezorgd.nl: oplossing voor problemen dropshippers dejong-mode.nl In dit item van...
Item op EenVandaag over dropshipping
NietBezorgd.nl: oplossing voor problemen met webshops (en dropshippers) In dit item van...
Gevoerde rechtszaken voor benadeelde consumenten
NietBezorgd doet wat het zegt en gaat ook voor kleine bedragen naar de rechter om uw recht te halen. Zo maken wij het verschil bij aankoopfraude en oplichting bij online aankopen.
Cybercrimetips.nl alles op een rij
Een artikel op...
Telegraaf: alarm om malafide webshops
Op 6 mei kopt de Telegraaf met een artikel over de omvang en groeiende probleem van...
Géén minimumbedrag bij NietBezorgd!
NietBezorgd heeft geen minimumbedrag We zijn blij met de bekendheid die NietBezorgd.nl...