Recente meldingen
alles-duurzaam.com, pv-voordeelshop.com en woonicoon.nl
pv-voordeelshop.com
Recent zijn meerdere meldingen binnengekomen van consumenten die hun zonnepanelen van pv-voordeelshop.com niet hebben ontvangen. Pv-voordeelshop is dezelfde webshop als alles-duurzaam.com. De webshops zijn beide offline maar dat maakt voor onze werkwijze vaak niet uit. Met NietBezorgd.nl kunnen wij u mogelijk helpen.
alles-duurzaam.com
Van alles-duurzaam.com hebben wij enkele meldingen van klanten gehad. Zij hebben hun (vaak dure) producten niet ontvangen. De webshop alles-duuzaam.com en pv-voordeelshop.com zijn hetzelfde. Meldt u bij ons via het aanmeldformulier zodat wij uw zaak kunnen oppakken. De webshops zijn beide offline maar dat maakt voor onze werkwijze vaak niet uit.
woonicoon.nl
Woonicoon.nl heeft voor meerdere zaken gezorgd van consumenten die daar hebben gekocht.
NietBezorgd.nl is de enige dienst waarmee u uw probleem daadwerkelijk kunt oplossen,. Wij werken voor u geheel no-cure, no-pay zónder verborgen kosten zodat rechtvaardigheid voor iedereen toegankelijk is. |
compleet-duurzaam.nl (ook wel totaal-duurzaam.nl)
Er zijn ook meldingen binnengekomen van compleet-duurzaam.nl / totaal-duurzaam.nl. In de duurzaamheidsbranche zijn de aankoopbedragen vaak hoog dus wij doen ons best te zorgen dat de webshops conform de wet handelen.
U betaalt alléén als wij uw geld terughalen!
ONZE PARTNERS
aanmeldingen
succesvol teruggehaald!
Hoe werkt het?
Heel simpel én binnen 2 minuten geregeld!
1. Vul de checklist in
Doe de intake en vertel ons over uw situatie bij _shop_.
3. Klaar! Wij doen de rest
Onze experts beoordelen uw situatie en gaan voor u aan de slag.
U hoeft verder niets te doen. Wij doen de rest!
Wat doet NietBezorgd?
Onze aanpak bij _shop_ (voorbeeld)
2. Minnelijke procedure
Betaalt de webshop niet? Dan gaat onze partner over tot incasso en brengt voor de webshop incasso- en schadekosten in rekening.
3. Civiele procedure
Betaalt de webshop wéér niet? Dan gaan we naar de kantonrechter. De gerechtsdeurwaarder legt beslag als dit nodig is.
U betaalt alléén als wij uw geld terughalen!
Onze gehele dienst is no-cure, no-pay
Halen wij uw aankoopbedrag terug? Dan krijgt u 80% en wij 20%. Lukt het ons niet? Dan betaalt u niets.
Zie hier een rekenvoorbeeld
U heeft voor €40,- besteld bij _shop_ maar uw bestelling niet ontvangen. Bij succesvolle incasso krijgt u dan €32,- teruggestort op uw rekening. NietBezorgd houdt 20% en dus €8,-. Lukt het ons niet, betaalt u dus ook niets. Dat is onze garantie.
NietBezorgd draagt bovendien alle risico’s van eventuele gerechtelijke kosten. Wij kunnen dat risico namelijk dragen met onze effectieve aanpak.
Zo zorgen wij voor rechtvaardigheid!
Onze missie: rechtvaardigheid
Wij pakken onrecht aan!
Tienduizenden mensen geven het op als een webshop niet levert of niet terugbetaalt. Zij voelen zich hierdoor machteloos en boos.
Wij bieden dé oplossing met onze unieke no-cure, no-pay aanpak zónder verborgen kosten!
Zo brengen wij rechtvaardigheid voor iedereen zonder hoge advocatenkosten.
Opvallend
Onderstaande webshops vallen op omdat zij veel klachten over retourproblemen of leverproblemen krijgen van consumenten. NietBezorgd.nl is vaak de enige manier om uw recht (geld terug of retour kunnen sturen) te krijgen!
Recent gewonnen zaak
Recent gewonnen zaak Ook voor lage bedragen gaan we naar de rechter Als een webshop niet...
Online aankopen van zonnepanelen en warmtepompen
Online aankoop zonnepanelen Tips voor veilig aanschaffen zonnepanelen en warmtepompen...
NietBezorgd.nl werkt samen met REACT
NietBezorgd en REACT 𝐅𝐨𝐮𝐧𝐝𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐀𝐧𝐭𝐢-𝐂𝐨𝐮𝐧𝐭𝐞𝐫𝐟𝐞𝐢𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐑𝐄𝐀𝐂𝐓 werkt samen met NietBezorgd.nl...
NietBezorgd Thuiswinkel Business Partner
NietBezorgd.nl is Thuiswinkel Business Partner NietBezorgd.nl is onlang Business Partner...
Retour naar China? Wat zijn uw rechten
Retour naar China? Wat zijn uw rechten? De (standaard)situatie Een situatie die wij vaak...
Met deze 5 tips herken jij dubieuze webshops.
Met deze 5 tips herken jij dubieuze webshops als geen ander “Online oplichting, dat...
Veelgestelde vragen
Waarmee kunnen wij u van dienst zijn?
Is NietBezorgd gratis?
NietBezorgd is praktisch gratis omdat u alleen betaalt als wij uw probleem oplossen. Dat heet no-cure, no-pay. Als het ons lukt om uw aankoopbedrag terug te halen krijgt u 80% hiervan terug. Wij houden 20%. Als wij uw probleem niet oplossen hoeft u niets te betalen. Zo gaat u er altijd op vooruit.
Wat als het NietBezorgd niet lukt?
Wij kunnen helaas geen garanties geven. In sommige gevallen lukt het NietBezorgd niet om uw aankoopbedrag, of een deel daarvan, terug te halen. Omdat wij no-cure, no-pay werken kost dit u dan ook niets.
Hoe kan ik contact opnemen met NietBezorgd
NietBezorgd staat voor u klaar om uw vragen te beantwoorden via de mail op [email protected]. We beantwoorden uw e-mails vaak binnen 2 werkdagen. Wij zijn helaas niet telefonisch bereikbaar in de fase waarbij onze experts uw situatie beoordelen. Wanneer wij de civiele procedure starten kunt u onze partners ook telefonisch bereiken met eventuele vragen.
Mijn product is niet geleverd. Wat kan NietBezorgd voor mij doen?
Uw bestelling op _shop_ is niet geleverd? Vul de checklist in en onze expert beoordelen uw situatie. Wij geven de webshop een uiterste termijn voor wanneer uw geld teruggestort moet zijn. Als het probleem ná deze termijn dan niet is verholpen starten wij een civiele procedure en halen wij uw geld terug.
Waarom werkt NietBezorgd op basis van no-cure, no-pay?
Wij vinden no-cure, no-pay wel zo eerlijk. Zo heeft u namelijk nooit iets te verliezen! Soms lukt het ons niet om uw aankoopbedrag, of een deel daarvan, te verhalen bij de webshop (bijvoorbeeld bij een faillissement). NietBezorgd maakt bij een civiele zaak start tegen een webshop incassokosten. Deze kosten komen, ingeval van een wanprestatie of oplichting, voor rekening van de webwinkel. Daarnaast verhalen wij ook schadekosten. Denk hierbij aan emotionele schade en tijd die u, als klant van de webwinkel, heeft moeten maken om achter uw bestelling aan te bellen/mailen et cetera. Hiermee dekken wij een deel van onze kosten.
Heb je een rekenvoorbeeld?
Voorbeeld: u heeft voor €40,- besteld bij _shopnotld_ maar uw bestelling niet ontvangen. Bij succesvolle incasso krijgt u €32,- teruggestort op uw rekening. NietBezorgd houdt 20% (dus €8,-). Lukt het ons niet betaalt u dus niets. Dat is onze garantie.
Hoeveel geld krijg ik terug?
U heeft online besteld maar uw product nooit gekregen? Het bedrag dat u betaald heeft is het aankoopbedrag. Bij een succes krijgt u 80% van uw aankoopbedrag terug, NietBezorgd krijgt 20%. Betaalt de webshop niet na onze email, incassoprocedure óf verliezen we de zaak bij de kantonrechter, dan betaalt u niets. Wij werken immers no-cure, no-pay.