Selecteer een pagina

In 2021 weer méér mensen opgelicht bij kopen via internet

Cijfers van het CBS uit 2013 stellen dat 450.000 mensen (3,3 procent van de Nederlanders) zeggen dat ze wel eens opgelicht zijn bij het kopen of verkopen via internet. Het gaat daarbij vooral om koopfraude, bestelde en betaalde spullen die niet geleverd zijn.

In 2021 is dit flink gestegen naar 8,3% voor koop- en verkoopfraude bij elkaar.

NietBezorgd voelt zich extra gesterkt in haar missie om dit onrecht aan te pakken!

U betaalt alléén als wij uw geld terughalen!

Onze gehele dienst is  no-cure, no-pay

Halen wij uw aankoopbedrag terug? Dan krijgt u 80% en wij 20%. Lukt het ons niet? Dan betaalt u niets.

Zie hier een rekenvoorbeeld

U heeft voor €40,- besteld bij  een webshop maar uw bestelling niet ontvangen. Bij succesvolle incasso krijgt u dan €32,- teruggestort op uw rekening. NietBezorgd houdt 20% en dus €8,-. Lukt het ons niet, betaalt u dus ook niets. Dat is onze garantie.

NietBezorgd draagt bovendien alle risico’s van eventuele gerechtelijke kosten. Wij kunnen dat risico namelijk dragen met onze effectieve aanpak.

Zo zorgen wij voor rechtvaardigheid!

Onze missie: rechtvaardigheid

Wij pakken onrecht aan!

Tienduizenden mensen geven het op als een webshop niet levert of niet terugbetaalt. Zij voelen zich hierdoor machteloos en boos.

Wij bieden dé oplossing met onze unieke no-cure, no-pay aanpak zónder verborgen kosten!

Zo brengen wij rechtvaardigheid voor iedereen zonder hoge advocatenkosten.

Nieuwsberichten