Selecteer een pagina

NietBezorgd heeft geen minimumbedrag

We zijn blij met de bekendheid die NietBezorgd.nl inmiddels geniet bij de Consumentenbond en meerdere lokale kranten (Haarlems Dagblad, Leidsch Dagblad, PC-active, Plusonline, Ijmuider Courant, De Gooi-en Eemlander, Noord Hollands Dagblad)

Aan de inhoud en de commentaren in dit artikel van het Algemeen Dagblad is helaas nog duidelijk dat veel mensen nog niet van onze dienst weten.

NietBezorgd.nl hanteert géén minumumbedrag voor uw zaak. Wij helpen consumenten die voor 5 euro of voor 3000 euro zijn benadeeld en alles ertussen, eronder en erboven. Zoals u weet, geheel no-cure, no-pay.

U betaalt alléén als wij uw geld terughalen!

Onze gehele dienst is  no-cure, no-pay

Halen wij uw aankoopbedrag terug? Dan krijgt u 80% en wij 20%. Lukt het ons niet? Dan betaalt u niets.

Zie hier een rekenvoorbeeld

U heeft voor €40,- besteld bij  een webshop maar uw bestelling niet ontvangen. Bij succesvolle incasso krijgt u dan €32,- teruggestort op uw rekening. NietBezorgd houdt 20% en dus €8,-. Lukt het ons niet, betaalt u dus ook niets. Dat is onze garantie.

NietBezorgd draagt bovendien alle risico’s van eventuele gerechtelijke kosten. Wij kunnen dat risico namelijk dragen met onze effectieve aanpak.

Zo zorgen wij voor rechtvaardigheid!

Onze missie: rechtvaardigheid

Wij pakken onrecht aan!

Tienduizenden mensen geven het op als een webshop niet levert of niet terugbetaalt. Zij voelen zich hierdoor machteloos en boos.

Wij bieden dé oplossing met onze unieke no-cure, no-pay aanpak zónder verborgen kosten!

Zo brengen wij rechtvaardigheid voor iedereen zonder hoge advocatenkosten.