Veelgestelde vragen
bij afwachten levertijd
U heeft een bestelling gedaan maar de levertijd is nog niet voorbij.
Vaak hoeft u ons niet te mailen óf kunt u een knop indrukken in onze mails.
Zo houden we onze dienst betaalbaar.
Mail ons alleen als uw situatie er niet tussen staat.
Waarom wachten we?
Wij hanteren de wettelijke levertermijn. Liever laten wij u sneller via NietBezorgd actie ondernemen máár door deze termijn af te wachten ontstaat een zuiverdere juridische situatie. Dit maakt het vervolgtraject met de deurwaarder eenvoudiger.
Ik heb mijn bestelling ontvangen en wil de zaak sluiten
Heeft u uw pakket ontvangen en bent u tevreden. Ga dan terug naar de meeste recente mail en klik op de betreffende knop.
Dan kan de zaak direct gesloten worden.
Ik heb mijn bestelling ontvangen maar wil het retour sturen
Heeft u de bestelling binnen maar bent u niet tevreden met de kwaliteit of wilt u om een andere reden retourneren?
Ga dan terug naar de meest recente mail en druk op de juiste knop. Wij zullen dan direct de retourprocedure starten. We wachten dan natuurlijk de levertijd uit omdat u het product al heeft ontvangen.
Ik ontvang allerlei mails van de webshop
Webshops sturen vaak reclames of andere notificaties. Als u uw bestelling niet heeft ontvangen, hoeft u ons niet te mailen.
We komen na de wachttijd bij u terug en vragen dan of de bestelling is ontvangen.
Ik heb maar een deel ontvangen van mijn bestelling
Soms komt uw bestelling in delen. Als u wel iets heeft ontvangen maar nog niet uw complete bestelling hoeft u ons niet te mailen.
Wij komen dan na de levertijd bij u om te kijken of de bestelling geheel is geleverd.