Uw geld terug van velvetrognik.com?
Wij helpen u!
Heeft u iets besteld bij bijvoorbeeld velvetrognik.com maar dit nooit ontvangen óf kunt u deze niet retour sturen?
Dan helpt NietBezorgd u uw geld terug te krijgen!
Grote kans op uw geld terug
Aanmelden binnen 2 minuten
No-cure, no-pay zónder verborgen kosten
mensen gingen u voor
Overzicht van de Webshop Velvetrognik.com
Velvetrognik.com is een website die een verscheidenheid aan producten aanbiedt voor consumenten. Ondanks de KvK-registratie (83627313) en een contactmogelijkheid via het e-mailadres [email protected], wordt de betrouwbaarheid van deze webshop betwist door diverse klachten en reviews van consumenten.
Betrouwbaarheid en Consumentenervaringen
De webshop Velvetrognik.com heeft een gemengde ontvangst bij consumenten. De reviews wijzen op verschillende problemen die bijdragen aan de twijfel over de betrouwbaarheid van de dienstverlening. Hier is een samenvatting van de meest voorkomende klachten:
- Slechte klantenservice: Veel consumenten klagen over de onbereikbaarheid van de klantenservice en het gebrek aan respons via e-mail.
- Vertragingen en Annuleringen: Er zijn meldingen van zeer lange levertijden, zelfs meer dan 20 dagen, zonder duidelijke communicatie of updates omtrent de verzending.
- Product niet geleverd: Sommige klanten geven aan dat ze hun bestelling nooit hebben ontvangen, ondanks herhaaldelijk proberen contact op te nemen.
- Kwaliteit van de producten: Klachten over de slechte kwaliteit van de ontvangen producten, die niet aan de verwachtingen voldoen.
- Positieve ervaringen bij kleinere bestellingen: Enkele consumenten hebben gemeld dat kleinere bestellingen vlekkeloos verliepen, maar dit lijkt meer uitzondering dan regel te zijn.
Beoordelingsscore
De webshop heeft een gemiddelde score van 5 op een schaal van 10. Dit duidt op een gemengd tevredenheidsniveau onder de consumenten. De score zou kunnen wijzen op inconsistenties in de ervaring van klanten met deze webshop.
Actie door NietBezorgd
Op basis van de ontvangen signalen komen wij op voor de rechten van consumenten en helpen we hen om hun geld terug te krijgen indien zij problemen hebben ondervonden met Velvetrognik.com. Ondanks de lage hoeveelheid aanmeldingen tot nu toe, blijft het belangrijk om potentiële problemen met deze webshop serieus te nemen. Wij moedigen consumenten dan ook aan om zich aan te melden op onze website als zij tegen moeilijkheden aanlopen bij deze webshop.
Als jouw ervaring met Velvetrognik.com niet naar verwachting is verlopen, neem dan contact met ons op via onze website zodat wij kunnen zorgen dat jouw rechten als consument worden geëerbiedigd en jouw geld terug krijgen.
Los uw probleem met webshops (zoals velvetrognik) via NietBezorgd op!
Met onze aanpak gaat u er altijd op vooruit
Onze dienst is uniek en zeer succesvol. U krijgt uw geld terug en u betaalt alléén als uw probleem wordt opgelost. Dan krijgt u 80% terug en houden wij 20%. Lukt het ons niet? Dan betaalt u dus niets.
Zie hier een rekenvoorbeeld
Voorbeeld: u heeft voor €40,- besteld bij velvetrognik maar uw bestelling niet ontvangen. Bij succesvolle incasso krijgt u €32,- teruggestort op uw rekening. NietBezorgd houdt 20% (dus €8,-). Lukt het ons niet, dan betaalt u dus niets. Dat is onze garantie.
Onze partners dragen de eventuele gerechtelijke kosten. Zo zorgen wij voor rechtvaardigheid!
ONZE PARTNERS
aanmeldingen
succesvol teruggehaald!
Hoe werkt het?
Heel simpel én binnen 2 minuten geregeld!
1. Vul de checklist in
Doe de intake en vertel ons over uw situatie bij velvetrognik.com.
3. Klaar! Wij doen de rest
Onze experts beoordelen uw situatie en gaan voor u aan de slag.
U hoeft verder niets te doen. Wij doen de rest!
Wat doet NietBezorgd?
Onze aanpak bij velvetrognik.com (voorbeeld)
2. Minnelijke procedure
Betaalt de webshop niet? Dan gaat onze partner over tot incasso en brengt voor de webshop incasso- en schadekosten in rekening.
3. Civiele procedure
Betaalt de webshop wéér niet? Dan gaan we naar de kantonrechter. De gerechtsdeurwaarder legt beslag als dit nodig is.
U betaalt alléén als wij uw geld terughalen!
Onze gehele dienst is no-cure, no-pay
Halen wij uw aankoopbedrag terug? Dan krijgt u 80% en wij 20%. Lukt het ons niet? Dan betaalt u niets.
Zie hier een rekenvoorbeeld
U heeft voor €40,- besteld bij velvetrognik.com maar uw bestelling niet ontvangen. Bij succesvolle incasso krijgt u dan €32,- teruggestort op uw rekening. NietBezorgd houdt 20% en dus €8,-. Lukt het ons niet, betaalt u dus ook niets. Dat is onze garantie.
NietBezorgd draagt bovendien alle risico’s van eventuele gerechtelijke kosten. Wij kunnen dat risico namelijk dragen met onze effectieve aanpak.
Zo zorgen wij voor rechtvaardigheid!
Onze missie: rechtvaardigheid
Wij pakken onrecht aan!
Tienduizenden mensen geven het op als een webshop niet levert of niet terugbetaalt. Zij voelen zich hierdoor machteloos en boos.
Wij bieden dé oplossing met onze unieke no-cure, no-pay aanpak zónder verborgen kosten!
Zo brengen wij rechtvaardigheid voor iedereen zonder hoge advocatenkosten.
Veelgestelde vragen
Waarmee kunnen wij u van dienst zijn?
Is NietBezorgd gratis?
NietBezorgd is praktisch gratis omdat u alleen betaalt als wij uw probleem oplossen. Dat heet no-cure, no-pay. Als het ons lukt om uw aankoopbedrag terug te halen krijgt u 80% hiervan terug. Wij houden 20%. Als wij uw probleem niet oplossen hoeft u niets te betalen. Zo gaat u er altijd op vooruit.
Heb je een rekenvoorbeeld?
Voorbeeld: u heeft voor €40,- besteld bij velvetrognik maar uw bestelling niet ontvangen. Bij succesvolle incasso krijgt u €32,- teruggestort op uw rekening. NietBezorgd houdt 20% (dus €8,-). Lukt het ons niet betaalt u dus niets. Dat is onze garantie.
Wat kan ik zelf doen als ik ben benadeeld door bijvoorbeeld velvetrognik.com
Uw product is niet geleverd binnen de gestelde levertijd zoals te vinden is op velvetrognik.com? U neemt altijd eerst contact op met velvetrognik.com. De webshop is altijd eindverantwoordelijk voor uw bestelling. U heeft namelijk een koopovereenkomst met de webshop. Voor conflictbemiddeling moet u zich dus altijd wenden tot hun en dus niet tot de vervoerder(s) zoals PostNL, DHL of TNT. Als de webwinkel weigert uw geld terug te storten of simpelweg niet reageert op uw e-mails neem dan contact op met NietBezorgd.nl via ons formulier. U kunt NietBezorgd overigens altijd inschakelen dus ook als bijvoorbeeld u aangifte doet bij de politie, de ACM of de geschillencommissie. Onze aanpak loopt via het civiele recht en staat daar los van.
Mijn product is niet geleverd. Wat kan NietBezorgd voor mij doen?
Uw bestelling op velvetrognik.com is niet geleverd? Vul de checklist in en onze expert beoordelen uw situatie. Wij geven de webshop een uiterste termijn voor wanneer uw geld teruggestort moet zijn. Als het probleem ná deze termijn dan niet is verholpen starten wij een civiele procedure en halen wij uw geld terug.
Hoe kan ik contact opnemen met NietBezorgd
NietBezorgd staat voor u klaar om uw vragen te beantwoorden via de mail op [email protected]. We beantwoorden uw e-mails vaak binnen 2 werkdagen. Wij zijn helaas niet telefonisch bereikbaar in de fase waarbij onze experts uw situatie beoordelen. Wanneer wij de civiele procedure starten kunt u onze partners ook telefonisch bereiken met eventuele vragen.
Mijn situatie staat niet bij de intake?
Het komt soms voor dat uw probleem niet op het intakeformulier staat. Daarom hebben wij het veld “overig” aangemaakt. Daarin kunt u uw situatie beschrijven. Onze experts zullen uw situatie ook beoordelen en u proberen te helpen.
Waarom werkt NietBezorgd op basis van no-cure, no-pay?
Wij vinden no-cure, no-pay wel zo eerlijk. Zo heeft u namelijk nooit iets te verliezen! Soms lukt het ons niet om uw aankoopbedrag, of een deel daarvan, te verhalen bij de webshop (bijvoorbeeld bij een faillissement). NietBezorgd maakt bij een civiele zaak start tegen een webshop incassokosten. Deze kosten komen, ingeval van een wanprestatie of oplichting, voor rekening van de webwinkel. Daarnaast verhalen wij ook schadekosten. Denk hierbij aan emotionele schade en tijd die u, als klant van de webwinkel, heeft moeten maken om achter uw bestelling aan te bellen/mailen et cetera. Hiermee dekken wij een deel van onze kosten.
Wat als het NietBezorgd niet lukt?
Wij kunnen helaas geen garanties geven. In sommige gevallen lukt het NietBezorgd niet om uw aankoopbedrag, of een deel daarvan, terug te halen. Omdat wij no-cure, no-pay werken kost dit u dan ook niets.
Hoeveel geld krijg ik terug?
U heeft online besteld maar uw product nooit gekregen? Het bedrag dat u betaald heeft is het aankoopbedrag. Bij een succes krijgt u 80% van uw aankoopbedrag terug, NietBezorgd krijgt 20%. Betaalt de webshop niet na onze email, incassoprocedure óf verliezen we de zaak bij de kantonrechter, dan betaalt u niets. Wij werken immers no-cure, no-pay.
Ben ik opgelicht?
Wanneer een ondernemer de koopovereenkomst niet nakomt is er niet direct sprake van oplichting. Oplichten is aan de orde als de wederpartij bewust het vertrouwen van kopers schendt. In veel gevallen zal dat voor u echter niet aan de orde zijn. Veelvoorkomende problemen die leiden tot het niet leveren van producten zijn leverproblemen, administratieve fouten of andere fouten in de keten van leveranciers en vervoerders. In alle gevallen helpt NietBezorgd u. Uiteraard no-cure, no-pay. Wel zo eerlijk. NietBezorgd helpt ook bij online oplichting op dezelfde wijze als bij de overige overtredingen van Wet Koop op Afstand. In sommige ernstige gevallen van online oplichting helpt het om erover te kunnen praten met een professional. U kunt voor (psychische) hulp onder andere terecht bij Slachtofferhulp Nederland.
Ik ben een webshop en heb een mail van NietBezorgd gekregen
Een klant van uw webshop heeft zich aangemeld bij ons. Wij hebben u gemaild met een laatste verzoek het probleem op te lossen. Wij adviseren u om de situatie rondom de betreffende klant op te zoeken het op te lossen. De meeste webshops lossen het daarna netjes op en sturen ons hiervan het bewijs. Er kan immers van alles aan de hand zijn. Reageert u niet binnen de redelijke termijn die wij stellen, dan sturen wij de zaak naar onze legal partner SoDa. De klant kan doorgaan tot en met de kantonrechter en beslag laten leggen met een gerechtsdeurwaarder.
Reageer dus altijd op onze e-mail zodat we samen kunnen kijken wat er gebeurd is.
Veilig internetten
NietBezorgd is partner bij veiliginternetten. Zij hebben de ScamCheck. U kunt de check gebruiken via https://check.veiliginternetten.nl/. De check geeft een indicatie van de mogelijke betrouwbaarheid. Meer informatie vindt u hier.
Nieuws
Onderstaande webshops vallen op omdat zij veel klachten over retourproblemen of leverproblemen krijgen van consumenten. NietBezorgd.nl is vaak de enige manier om uw recht (geld terug of retour kunnen sturen) te krijgen! Lees ook ander nieuws gerelateerd aan webshops.
Aanpak dejong-mode.nl via nietbezorgd.nl
NietBezorgd.nl: oplossing voor problemen dropshippers dejong-mode.nl In dit item van...
Item op EenVandaag over dropshipping
NietBezorgd.nl: oplossing voor problemen met webshops (en dropshippers) In dit item van...
Gevoerde rechtszaken voor benadeelde consumenten
NietBezorgd doet wat het zegt en gaat ook voor kleine bedragen naar de rechter om uw recht te halen. Zo maken wij het verschil bij aankoopfraude en oplichting bij online aankopen.
Cybercrimetips.nl alles op een rij
Een artikel op...
Telegraaf: alarm om malafide webshops
Op 6 mei kopt de Telegraaf met een artikel over de omvang en groeiende probleem van...
Géén minimumbedrag bij NietBezorgd!
NietBezorgd heeft geen minimumbedrag We zijn blij met de bekendheid die NietBezorgd.nl...