Gevoerde rechtszaken
Ook voor lage bedragen gaat NietBezorgd.nl naar de rechter
Als een webshop niet betaalt…
Als een webshop uw probleem niet oplost na onze e-mail of in de minnelijke fase betaalt, is een rechtsgang de enige manier om uw gelijk te halen.
NietBezorgd.nl probeert uw zaak dan voor te laten komen voor de kantonrechter. Wij gaan, zoals u kunt zien in onderstaande lijst, ook voor lage bedragen naar de rechter.
Een aantal recente openbare* zaken:
- 10528222 CV EXPL 23-1712 (rechtspraak, overheid, uitspraken, jure, omgevingsweb, recht)
- 10641625 CV EXPL 23-21813 (rechtspraak, overheid, omgevingsweb, klimaatweb, recht)
- 10621233 CV EXPL 23-5123 / 907-IT*
- 10655826 CV EXPL 23-2369 (rechtspraak)
- 10635298 CV EXPL 23-10473*
- 11241046 CV EXPL 24-999*
- 11251127 CV EXPL. 24-2729*
* niet alle zaken worden gepubliceerd op rechtspraak.nl, een zo compleet mogelijke lijst met
Bijkomende kosten
In de meeste gevallen oordeelt de rechter dat de verliezende partij de gerechtelijke kosten moet betalen. In de meeste incassozaken komt er naast het oorspronkelijke aankoopbedrag daar nog de wettelijke incassokosten bij van minimaal 40 euro. Ook komen daar griffiekosten, explootkosten en het salaris van de gemachtigde bij:
€ | 109,96 | aan explootkosten |
€ | 128,00 | aan griffierecht en |
€ | 39,00 | aan salaris gemachtigde. |
De kosten zijn voor de webshop dus hoger dan in de minnelijke fase of als zij zich direct aan de wet houden en uw probleem met u oplossen voordat u nietbezorgd.nl inschakelt of de zaak naar SODA gaat.
NietBezorgd.nl is de enige dienst waarmee u uw probleem daadwerkelijk kunt oplossen,. Wij werken voor u geheel no-cure, no-pay zónder verborgen kosten zodat rechtvaardigheid voor iedereen toegankelijk is. |
U betaalt alléén als wij uw geld terughalen!
ONZE PARTNERS
aanmeldingen
succesvol teruggehaald!
Hoe werkt het?
Heel simpel én binnen 2 minuten geregeld!
1. Vul de checklist in
Doe de intake en vertel ons over uw situatie bij _shop_.
3. Klaar! Wij doen de rest
Onze experts beoordelen uw situatie en gaan voor u aan de slag.
U hoeft verder niets te doen. Wij doen de rest!
Wat doet NietBezorgd?
Onze aanpak bij _shop_ (voorbeeld)
2. Minnelijke procedure
Betaalt de webshop niet? Dan gaat onze partner over tot incasso en brengt voor de webshop incasso- en schadekosten in rekening.
3. Civiele procedure
Betaalt de webshop wéér niet? Dan gaan we naar de kantonrechter. De gerechtsdeurwaarder legt beslag als dit nodig is.
U betaalt alléén als wij uw geld terughalen!
Onze gehele dienst is no-cure, no-pay
Halen wij uw aankoopbedrag terug? Dan krijgt u 80% en wij 20%. Lukt het ons niet? Dan betaalt u niets.
Zie hier een rekenvoorbeeld
U heeft voor €40,- besteld bij _shop_ maar uw bestelling niet ontvangen. Bij succesvolle incasso krijgt u dan €32,- teruggestort op uw rekening. NietBezorgd houdt 20% en dus €8,-. Lukt het ons niet, betaalt u dus ook niets. Dat is onze garantie.
NietBezorgd draagt bovendien alle risico’s van eventuele gerechtelijke kosten. Wij kunnen dat risico namelijk dragen met onze effectieve aanpak.
Zo zorgen wij voor rechtvaardigheid!
Onze missie: rechtvaardigheid
Wij pakken onrecht aan!
Tienduizenden mensen geven het op als een webshop niet levert of niet terugbetaalt. Zij voelen zich hierdoor machteloos en boos.
Wij bieden dé oplossing met onze unieke no-cure, no-pay aanpak zónder verborgen kosten!
Zo brengen wij rechtvaardigheid voor iedereen zonder hoge advocatenkosten.
Nieuws
Onderstaande webshops vallen op omdat zij veel klachten over retourproblemen of leverproblemen krijgen van consumenten. NietBezorgd.nl is vaak de enige manier om uw recht (geld terug of retour kunnen sturen) te krijgen! Lees ook ander nieuws gerelateerd aan webshops.
NietBezorgd in het nieuws
Cops in cyberspace Cops in cyberspace over NietBezorgd.nl Cops in cyberspace is een blog...
De IJmuidercourant op 24 november over NietBezorgd.nl
In het Nieuws PC Active over NietBezorgd.nl Op 24 november in 2023 schreef de...
Een artikel van De Gooi-en Eemlander
In het Nieuws PC Active over NietBezorgd.nl Een informatief en leuk artikel in de Gooi-...
Foute webshops aangepakt – Noordhollands Dagblad
In het Nieuws PC Active over NietBezorgd.nl Een leuk artikel in het Noordhollands...
In het Haarlems Dagblad
In het Nieuws PC Active over NietBezorgd.nl Een leuk artikel waarin de aanpak van...
In het Leidsch Dagblad
In het Nieuws Leidsch Dagblad over NietBezorgd.nl NietBezorgd.nl stond in november 2023...
Veelgestelde vragen
Waarmee kunnen wij u van dienst zijn?
Is NietBezorgd gratis?
NietBezorgd is praktisch gratis omdat u alleen betaalt als wij uw probleem oplossen. Dat heet no-cure, no-pay. Als het ons lukt om uw aankoopbedrag terug te halen krijgt u 80% hiervan terug. Wij houden 20%. Als wij uw probleem niet oplossen hoeft u niets te betalen. Zo gaat u er altijd op vooruit.
Wat als het NietBezorgd niet lukt?
Wij kunnen helaas geen garanties geven. In sommige gevallen lukt het NietBezorgd niet om uw aankoopbedrag, of een deel daarvan, terug te halen. Omdat wij no-cure, no-pay werken kost dit u dan ook niets.
Hoe kan ik contact opnemen met NietBezorgd
NietBezorgd staat voor u klaar om uw vragen te beantwoorden via de mail op [email protected]. We beantwoorden uw e-mails vaak binnen 2 werkdagen. Wij zijn helaas niet telefonisch bereikbaar in de fase waarbij onze experts uw situatie beoordelen. Wanneer wij de civiele procedure starten kunt u onze partners ook telefonisch bereiken met eventuele vragen.
Mijn product is niet geleverd. Wat kan NietBezorgd voor mij doen?
Uw bestelling op _shop_ is niet geleverd? Vul de checklist in en onze expert beoordelen uw situatie. Wij geven de webshop een uiterste termijn voor wanneer uw geld teruggestort moet zijn. Als het probleem ná deze termijn dan niet is verholpen starten wij een civiele procedure en halen wij uw geld terug.
Waarom werkt NietBezorgd op basis van no-cure, no-pay?
Wij vinden no-cure, no-pay wel zo eerlijk. Zo heeft u namelijk nooit iets te verliezen! Soms lukt het ons niet om uw aankoopbedrag, of een deel daarvan, te verhalen bij de webshop (bijvoorbeeld bij een faillissement). NietBezorgd maakt bij een civiele zaak start tegen een webshop incassokosten. Deze kosten komen, ingeval van een wanprestatie of oplichting, voor rekening van de webwinkel. Daarnaast verhalen wij ook schadekosten. Denk hierbij aan emotionele schade en tijd die u, als klant van de webwinkel, heeft moeten maken om achter uw bestelling aan te bellen/mailen et cetera. Hiermee dekken wij een deel van onze kosten.
Heb je een rekenvoorbeeld?
Voorbeeld: u heeft voor €40,- besteld bij _shopnotld_ maar uw bestelling niet ontvangen. Bij succesvolle incasso krijgt u €32,- teruggestort op uw rekening. NietBezorgd houdt 20% (dus €8,-). Lukt het ons niet betaalt u dus niets. Dat is onze garantie.
Hoeveel geld krijg ik terug?
U heeft online besteld maar uw product nooit gekregen? Het bedrag dat u betaald heeft is het aankoopbedrag. Bij een succes krijgt u 80% van uw aankoopbedrag terug, NietBezorgd krijgt 20%. Betaalt de webshop niet na onze email, incassoprocedure óf verliezen we de zaak bij de kantonrechter, dan betaalt u niets. Wij werken immers no-cure, no-pay.